1hayat3melek / instagram
Resim kaynak : www.joojoo.me

3 Haziran 2014 Salı

Kemoterapi

Raporumuzla beraber soluğu Dr.muz Cihan Bey'in yanında alıyoruz.

Raporu okuyor...
"Sevinebilirsiniz" diyor gülerek.
Ama koruma amaçlı kemoterapi şart diye de ekliyor.

Galiba her hasta gibi kemoterapi deyince önce saçlarım geliyor aklıma...

Garip bir duygu.
Ölümle, evladını kaybetmekle burun buruna gelmişsin , bu süreçte ne acılar çekmişsin...ki hala hasta ve ölümcül bir hastalıkla mücadele ediyorsun ama düşünüp üzülüyorsun işte saçların için...

Kızıyorum yakıştıramıyorum kendime, Ama engel olamıyorum da...

En çokta doğumumdaki halim canımı acıtıyor.
Kızımla beraber çekilecek resimlerdeki dazlak halim...
Ya peki lohusa tacımı nereye takıcam diye düşünüp gizli gizli gözyaşı döküyorum.
Uykularım kaçıyor...

Ne güzel işte o da kel sende kel... anne kız yepyeni bir hayata başlayacağım kızımla beraber diye teselli etmeye çalışıyorum kendimi.

Ama teselli olamıyorum.

3 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Ameliyatı sağ salim kızınızla beraber atlattınız. Sonuçlar da iyiye gidiyor. Allah bu hastalıktan tamamen kurtarsın inşallah.
    Hamile olarak bebeğinizle birlikte doğumdan önce size nasıl kemoterapi yapacaklar anlayamadım?

    YanıtlaSil
  2. insallah bu gunlerini hatirlamamak uzere unutursun..
    herseyin guzel gectigine cok sevindim,,takipteyim:)
    sevgiler guzel anneye

    YanıtlaSil
  3. Birlikte uzayacak saçlarınız, o lüleler minik yüzüne düştükçe gülümseyeceksin, bu günleri anıp neler atlattık biz diye geçireceksin içinden, o da senin koynunda uyumaya çalışırken o minik ellerini saçlarında dolaştıracak hatta biraz da çekiştirip canını yakacak ama sen hiç sesini çıkartmayacaksın bu anın tadını doya doya çıkartacaksın :)
    Bu yazını okuyunca böyle güzel bir kare canlandı gözümde canım benim, herşey çok güzel olacak, öpüyorum seni de meleğini de güzel anne!

    YanıtlaSil