1hayat3melek / instagram
Resim kaynak : www.joojoo.me

8 Mayıs 2014 Perşembe

Tamamlayıcı Tıp

Hiç bilmediğim,hiç tanımadığım bir tedaviyle tanıştım bu hastalıktan sonra.
Telefon açan dostlarım "Nuray,bu gece sana 250 kişi şifa enerjisi yollayacak , Kabul ediyorum de lütfen" diyenler mi dersin, yanında melek tüyü görürsen şaşırma diyenler mi dersin.

Ki gerçekten o gece , 250 kişinin enerji yolladığı gece uykudan gözlerimi açamadım. Sanki uykusuz geçen onca gecenin acısını çıkarırmış gibi.

Ama bir hoca var ki...Hastalığımı öğrendiğimden günden beri gündemimizde.
"Muhakkak götüreceğim seni" diyor bir dostum.

Ve ameliyat günüme karar verilen günün akşamı hocadan randevu almışız.
Akşam akşam düşüyoruz yollarına.

Odadan içeri giriyoruz ama ben merak ve heyecan içinde...
Bir iki selamdan sonra , anlat bakalım seni ne, kim üzdü diye soruyor...

Kısaca anlatabildiğim yere kadar anlatabiliyorum ki bir yerde tıkanıp kalıyorum zaten...Ötesine gidemiyorum.

Tam o esnada ne hissediyorsun diye soruyor bana ?
O zamanda şimdi de sıkışıp kalmış hissediyorum kendimi diyorum.
Susuyor.

Uzanıyorum hasta koltuğuna.
İki elime akupunktur iğnelerini saplıyor. Hafif bir müzik. Ve ben başlıyorum sakinleşmeye.

Çok emin bir şekilde kanserli hücrelerin sadece bir bölgede yani göğüs hizamda olduğunu hissediyorum diyor. Bir kaç cm uzaklıktan karnıma değermişçesine ellerini hareket ettirince karnımdaki kızım oynamaya başlıyor.
Gülerek " bebekler enerjiyi çok sever " diyor.

Sonra da ekliyor. "Hayat süprizlerle dolu Nuray , belki kemoterapiye bile gerek kalmaz" diyor ama
ister istemez o an yüreğimi bir umut kaplıyor.

Sonra niyeyse "eşin nasıl " diye soruyor.
Ben daha cevap vermeden " O bu hastalığa senden daha çok üzülmüş, ona sevgilerimi ve selamımı ilet lütfen" diyor.

"Biliyorum" diyorum gözlerim dolarak...
Kaçıncı şükredişim bilmiyorum ama bir kere daha şükrediyorum onu tanıdığım ve sevdiğim gün için...











6 yorum:

  1. Merhaba, bugun linkini gonderdigim yaziyi okuyunca ilk siz geldiniz aklima ve gondermek istedim. Umarim hersey yolunda gider ve saglikla bebeginizle ve ailenizce mutlu bir hayat surersiniz :) http://www.realfarmacy.com/lemon-baking-soda-shown-to-be-powerful-healing-combination/

    YanıtlaSil
  2. hayatinin bu gunlerini insallah cok saglikli bir anne olarak atlatirsin
    dualarim seninle...kendine vede bebegine iyi bak
    opuyorum seni ,,,sevgilerimi birakiyorum

    YanıtlaSil
  3. Herşey yoluna girecek. Sağ salim kurtulacaksınız bu hastalıktan inşallah. Öyle hissediyorum.

    Size "Seni kim, ya da ne bu kadar üzdü?" diye soran ilk gittiğiniz doktordu ve şimdi de bu gittiğiniz hoca. Bu hastalığı direkt buna mı bağlıyorlar, çok enteresan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soran kişiler aslında hep alternatif tıpla ilgilenen kişiler. Doktorum değildi. Çok enteresan bir şekilde Doğu felsefesiyle ilgilenen kişiler her hastalığı bir nedenle açıklıyorlar.

      Sil